Accepterad Liampro | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liampro

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Ban-referens
wzwkcl — FiveM, Permanent
Anledning: p12montage
Bannad av: A1
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag blev perma bannad för p12 montage för att jag för ett bra tag sedan gjorde ett unive montage! ska notera att jag endast hade klipps ifrån gängscenarion osv ingen rdm och inga regelbrått så servern fick absolut inget dåligt ryckte pga mitt montage! tog bort det nästan direkt också pga att jag ångrade att jag lade ut detta montage och kommer aldrig att lägga ut montage igen detta är ett stort misstag utav mig och ingen annan! skulle gärna vilja en en tjans till.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag kan inte skylla detta på någon annan eftersom att det var jag som la ut detta!

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att jag aldrig ska lägga ut montage eftersom det kan ge servern dåligt rykte men som sakt inga regler bröts i montaget eller så och det togs bort snabbt.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag själv tycker att det var väldigt onödigt att lägga ut montage och att jag absolut inte kommer att göra detta igen. Jag kommer även att bete mig och ta ansvar för vad jag gör!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaapp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka