Nekad ! Malka | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Malka

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
14
Blacklist-referens
ID: 755 — Övrigt
Anledning: Montage, p12 hetsar mot staffs. Rent av omogen.
Personal: Borzy
Datum: 2026-04-03
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag la upp ett fivem montage som innehöll material från servern Unive utan att tänka igenom konsekvenserna eller reglerna fullt ut. I efterhand förstår jag att det kunde påverka servern och communityn negativt, och jag inser att det jag gjorde inte var okej enligt reglerna.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Det var mitt beslut att lägga upp montaget och jag förstår varför det ledde till en permanent ban.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att respektera serverregler och tänka mer på vad jag delar offentligt. Jag förstår nu vikten av att följa communityns riktlinjer och att mina handlingar kan påverka både spelare och servern som helhet.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag skulle uppskatta möjligheten att visa att jag har lärt mig av mitt misstag. Jag har inga intentioner att bryta regler igen och vill kunna vara en positiv del av communityn framöver. Om jag får en ny chans kommer jag följa reglerna och bidra på ett bättre sätt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? inte på montage

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka