Nekad ! Malka | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Malka

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
14
Blacklist-referens
ID: 755 — Övrigt
Anledning: Montage, p12 hetsar mot staffs. Rent av omogen.
Personal: Borzy
Datum: 2026-04-03
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag lade ut ett montage utan att tänka igenom konsekvenserna fullt ut. Vid tillfället såg jag det som ett skämt och förstod inte att det kunde bryta mot reglerna. I efterhand inser jag att innehållet var olämpligt och att jag borde ha tänkt mer på hur det kunde uppfattas av andra.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för mitt agerande. Det var mitt beslut att lägga ut montaget, och jag förstår att det var fel och att det ledde till konsekvenser.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att tänka igenom det jag publicerar innan jag lägger upp det. Jag har också förstått vikten av att följa reglerna och att visa respekt för andra användare.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har förstått mitt misstag och lärt mig av det. Om jag får en ny chans kommer jag att följa reglerna noggrant och se till att inget liknande händer igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? har inget bevis för detta men vill bara säga att jag har inte hetsat mot någon staff någonsin för att jag inte håller på med dumheter

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka