Nekad ! Malka | Blacklist Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Malka

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
14
Blacklist-referens
ID: 755 — Övrigt
Anledning: Montage, p12 hetsar mot staffs. Rent av omogen.
Personal: Borzy
Datum: 2026-04-03
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag fick nog med fivem och slutade spela och då tänkte jag till lite och valde att göra montage men det var nog det värsta jag kunde ha gjort för att nu vill jag komma tillbaka till unive för att alla andra servrar är inte lika bra som unive samt så har jag jätte många kompisar där som vill att jag ska komma tillbaka och det är därför jag skriver denna överklagan för att jag vill komma tillbaka till servern och rpa med mina kompisar igen som vi gjorde innan för att skapa ännu mer roliga scenarion och nya minnen för framtiden

Tar du ansvar för det som hände? absolut jag har tagit bort mitt montage från youtube och hela min dator och jag vill komma tillbaka till unive igen

Vad har du lärt dig sedan dess? att inte lägga ut montage samt att inte lämna mina vänner så där igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag kunde bete mig på eran server med 1 ban på hela min tid på unive förutom denna då samt så brukade jag aldrig hoppa support för att inte vara en huvudvärk för er staffs över "support krigande" som jag anser själv är väldigt jobbigt och väldigt onördigt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? kan inte visa att jag har bara 2 bans men jag hetsade inte mot staffs iaf det vet jag

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka