Accepterad leoturk | Ban Överklagan [LingLong77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leoturk

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447465520/

Ditt Hex-ID: 110000158a4de30 (Hex)

Vad är din discord tagg? leoturk#9678

Vem var det som bannade dig? LING LING

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-01 004301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde banna mig då jag har begott regelbrott, powergaming då under ett butiksrån körde jag en bil och krockade ett par anstal gånger både själv o med polisen. jag har inte stannat vid krocken utan jag ba körde iväg med /me ont o rpeade med röst. jag erkänner att det va fel av mig då och såg inte bra ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som händer precise innan att jag blir bannad var att jag och andra killar valde att göra ett butiksrån där då bestämmde vi oss att ha två gisslor och stora bilar som skulle senare kunna blocka vägen så att polisen inte förjer efter oss, under rånet så hade vi väntat i typ 20 min tills att polisen kom och började förhandla sen efter förhandlingen bestämde jag och dem andra killarna som var inblandade att ta våran bil och åka, under biljakten körde vi fram och tillbaks på östra motorvägen och vi hade tanken på att våra kompisar skulle kunna stänga tunneln så att polisen tappar oss men det gick inte så bra då hade vi krockat några gånger med bilen under biljakten, vi har rpeat med /me och röst men det var inte bra gjort då det är orealistiskt att vi inte stannade då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte ett felaktig ban utan jag erkänner att jag har gjort fel, jag ber om ursäkt för detta scenariot vi gjorde och hoppas att jag kan få en till chans där jag kan rätta felet jag gjorde. jag har alltid varit seriös rpeare men under denna rånen blev jag påverkad av adrenalin som gjotde att jag gick utanför rollspelet då. jag har lärt mig väldigt mycket från denna bannen och kommer aldrig göra något mer scenario med denna rp nivå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad i 4 gånger under hela tiden jag har spelat på unive då två av bannen var felaktiga och kunde överklaga och andra två var vanliga svban, den ena pga hastigheten och andra ett slagsmål men qpark vakten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra många saker, den första var att vi kunde bara ge upp från början då vi hade många poliser utamför butiken, eller så ifall vi inte gett upp så skulle jag tänka mig att jag kunde bara stanna efter första krocket då det skulle bli roligare ifall vi blev tagna av polisen och testade något nytt inom rp där man kunde göra mycket mer roliga scenarion med polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja så klart, jag har lärt mig mycket efter min ban, jag hade kunnat göra massa andra roliga scenarion istället för att bara åka ifrån polisen efter att vi krockade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka