Nekad Abdullah67 | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdullah67

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Ditt discord namn: elmoswlrd

Ditt Hex-ID: Funkar ej

Vad för typ av beslut gäller det? 1månads ban och indraget krimroll

Vem/vilka tog beslutet? Bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? Jo det är så att polisen stoppade mig och mina vänner. Vi hade nyss varit vid heroin plocket och såg en polis där. Vi körde in vid plocket polisen kom och vi började snacka. Han undrade vad vi gjorde och vi svarade med att vi plockade blommor till familjen. Han sedan sa att det var olagligt att plocka blommor här. Han backade för en av oss tog upp vapen i bilen. Vi körde där ifrån men bilen var trasig. Vi bestämde oss att köra frf och eftersom bilen var söndrig valde då jag att vi skulle skjuta polisen för att komma iväg. Polisen kom vi stannade sedan hppade jag ut och började skotta eftersom bilen var söndrig backup var påväg så jag insåg det inte som ett polistopp. Efter jag sköt polisen kom backup direkt sedan hoppade andra polisen ut och började skotta. Jag hoppade in i bilen och vi stack. Etfer cirk 10min fick jag en ban med ett meddelande av bubblegum att jag har fått indraget och kan ej spela i unive på 1månad.

Hur är beslutet felaktigt? Från min perspektiv är det ej ett polistopp för 1 han visste att vid hade vapen och skulle grippa oss 2 han ringde backup redan innan 3 han var redan vid plocket och jagade oss 4 Vi hade en söndrig bil redan och kunde inte köra därifrån om vi vill det därför jag sköt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Nej men bubblegum både ha eftersom han bannade mig. (Jag vill att bubblegum skälv ska svara inte alec som förra gången)

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Som sagt ni kan diskutera om att ge mig en ny chans för jag kommer verkligen inte göra om det jag gjorde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka