lelle3232
Icke Medlem
- Meddelanden
- 55
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-lacken-yr6j — FiveM, Utgår 2026-03-17
Anledning: RPar knappt på skadorna
Bannad av: S1gge12
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jo det var som såhär, jag var ute och rullade på prios uppe i sandy. Jag får en prio och dom skriver att det pågår en skottlossning på prion mot mina grabbar. Så jag försöker då självklart skynda mig till platsen så snabbt som möjligt. Men på vägen dit krockar jag rejält och voltar bilen, Jag rpar då lite på skador genom att skriva /me ont /me blöder /me yr och säger ajjj in game. Men jag förstår självklart att det inte räcker, i verkligheten skulle man nästan kunna ha dött så jag tycker att det var dåligt från min sida att jag inte tog min tid att rpa klart innan jag åkte vidare mot min prio. Jag skulle bara igentligen stanna kvar längre och rpa mer utförligt.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar självklart ansvar för det jag blev bannad för och anser mitt fel i bannen och kommer självklart se över min ban och se till att inte göra om detta.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar på platsen längre inte stressa i min rp bara för att kunna åka på min prio. Jag skulle kunna stanna kvar och rpa mer utförligt som sagt och rpa bra och felfritt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en chans del för att jag ändå rpade på skador och inte gjorde helt fel men jag gjorde fortfarande fel, men jag tycker att jag ska få en till chans eftersom jag har lärt mig av min ban och kommer inte göra om detta misstag igen när jag rpar. Det var riktigt klantigt av mig och ska absolut se till att andra på min rp!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut