lelle3232
Icke Medlem
- Meddelanden
- 55
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-lacken-yr6j — FiveM, Utgår 2026-03-17
Anledning: RPar knappt på skadorna
Bannad av: S1gge12
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var ute och rullade och letade efter opps, jag är uppe vid sandy och rullar och jag får en prio skickad till mig. Jag försöker skynda mig så snabbt som möjligt eftersom dom skrev att dom var i en skottlossning. Så jag kör då och voltar bilen in i en vägg eller liknande, jag skriver /me ont /me yr /me blöder och sa ahhh och ajjj några gånger, och efter det så åkte jag vidare mot min prio. Jag ser självklart varför staffsen valde att banna mig jag krockade rejält men rpade snabbt på skador utan att tänka på några konsekvenser. Jag skulle bara igentligen stanna ta min tid att rpa klart och därefter åka vidare mot min destenation.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, självfallet tar jag ansvar för min ban och jag hör och ser vad staffsen menar med att jag bryter mot regeln powergaming, jag var väldigt upphetsad eftersom jag ville ta mig till skottlossningen så snabbt som möjligt. Men det ska självklart inte vara en bortförklaring till mig fel. Det är fortfarande självklart fel gjort av mig och jag ska se till att tänka på mitt fel till nästa gång!
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att alltid ta rpn i första hand innan jag gör något annat, som i det här läget var det dåligt av mig att fokusera på att ta mig till min prio så fort som möjligt istället för att rpa noggrannt och alltid rpa rätt alltså inom reglerna att jag ska se till att hänvisa till reglerna innan jag tänker på något annat.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag ändå la lite tid på att försöka rpa på skador men det är självklart inte tillräkligt för att inte få åtgärder. Jag känner att jag kommer göra bättre ifrån mig i en sån här situation i framtiden ifall jag får en till chans.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart.