Nekad lelle3232 | Ban Överklagan [Shabbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? lelle3232

Vem var det som bannade dig? Shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-24 003238.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag inte rpa på skador efter krock.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario där vi jagade våra fiender/opps på motorvägen, det är ett ganska hetsigt scenario och min bil flyger då upp i luften och jag rpar inte på skadorna. Jag fortsätter köra längre fram och då blir pittad in i väggen och jag tänker då inte på konsekvenserna och bara hoppar ut o riktar av ren adrenalin, jag var omringad av kartellen bilar så blev stressad och hoppade bara ut utan rpa i /me eller annat. Det var ett dumt beslut och jag ser självklart felet i det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban av shabbe utan att den var rätt placerad och jag förstår att han valde att banna mig för powergaming.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad här ett antal gånger tidigare och av dom har jag lärt mig att vara social med dom jag rpar med och alltid försöka dra ut på mina scenarios och skapa ett längre och mer kreativt scenario. Och av den här bannen har jag lärt mig att alltid rpa efter skador och inte bara spela för att jag ska vinna scenariot utan att motparten också kan vinna scenariot genom att till exempel kidnappa mig i detta scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på skador ge motparten en chans i scenariot att kidnappa mig till exempel. Jag kommer absolut ta med mig denna ban och alltid se över den när jag rpar. Detta kommer inte ske igen då jag kommer förbättra detta och rpa på skador framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om Shabbe eller andra i staff teamet väljer att ge mig en ny chans kommer jag absolut visa en förbättring. Det var jätte dumt av mig att vara så slarvig att inte rpa på skador, jag kommer absolut alltid tänka på att rpa efter skador framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka