Nekad lelle3232 | Blacklist Överklagan [Pågående] [lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 862 — Övrigt
Anledning: undviker pc check
Personal: 8mod
Datum: 2026-04-28
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var som såhär, jag skulle iväg och fira min pappas födelsedag och behövde stänga av datorn. Men jag blir tillkallad till support och dom säger att dom kommer utföra en pc-check på mig. Jag var väldigt trött på hur folk rpade och hur rp:n var på unive då, jag kände inget sug på att spela och därför samarbetade jag inte med staffsen. Jag skulle iväg och jag hade inte tid för att utföra en pc check och jag tar självklart ansvar för det men jag hoppas att jag kan få en till chans. Så därför fick jag brösta en permanent avstängning eftersom att jag inte orkade bry mig så mycket då.

Tar du ansvar för det som hände? Absolut. Jag tar självfallet ansvar för det jag gjorde och det var 100% mitt fel men jag hoppas att jag kommer kunna få en till chans på den här servern.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att jag alltid ska samarbeta med staffsen och försöka hitta en lösning på hur vi hade kunna utföra en pc check på mig utan att jag skulle bli p bannad.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag känner att jag har blivit mognare och har sett över mitt misstag och jag känner att jag kan bidra med en bra stämning till servern eftersom jag känner mycket folk härifrån och kan bidra med en god rp med folket från den här servern.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvär.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Shit vilket erbjudande! Det är en svår, Måste verkligen tänka efter på denna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka