Nekad Lekkez | Ban Överklagan [william07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? Lekkez88

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Cfx.re  C  Users 09lia AppData Local FiveM FiveM.exe Screenshot 2026.01.19 - 15.46.45.40.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt emot polisen och för jag körde från trafik stopp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stannad de bad mig hoppa ur jag åkte därifrån och hoppade ut för att rikta på dem då hoppar han ut och jag skjuter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett stort fel det blev absolut inte som jag hade tänkt. Min tanke var att hoppa ut och rikta och säga åk för att skjuta ett däck och sen köra ifrån dem för annars hade jag aldrig kunnat köra ifrån dem. Men olykligt vis säger jag ut då jag var vädligt trött då kl var runt 02 så jag råkar säga ut istället för åk och han hoppar ut och då av rena reflexer skjuter jag massa skott fort i panik emot bilen då jag trodde han skulle hoppa ut å skjuta för poliser brukar spela som att de är odödliga så av rena reflexer skjuter jag vilket var vädligt fel då jag dirket efter inser att han hade upp händerna så jag hoppar snabbt in och kör iväg man hör även mig i klippet säga oj det var inte mennigen då jag bara rant av va trött och inte han reagera att han hade händera uppe. Allt blev bara fel och jag var fullt medveten innan om att det jag gjorde var fel jag kom på det direkt efter då jag sa fel och reagerade fel och sköt. Det var även dumt att ens åka ifrån dem för det är inte tillåtet men jag var rädd för att de skulle vilja söka igenom mig för att för ca 2 minuter innan hade jag skjutit mot en bil en blå merca som syns i klippet och polisen stod brevid dem när jag åkte förbi därav trodde jag att de hade sagt till polisen att det var jag som sköt då polisen började jaga mig så fort de såg mig. Allt blev helt enkelt bara väldigt fel kl var sent jag var trött och sinnena inte riktigt i top form, jag var medveten om att de jag gjorde var fel jag fick bara nått hjärn släpp och allt gick snett. Så hoppas på en ny chans då detta aldrig kommer förkomma igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och av varje ban likväl som denna har jag tagit lärdom och aldrig gjort om det jag gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade till en början inte ens behövt kört ifrån dem. Jag hade kunnat försökt köra ifrån dem utan att hoppa ut men var rädd för att de skulle hämta fler enheter på mig. Jag hade kunnat gjort som jag tänkte att säga åk så kanske dem hade åkt och jag hade kunnat skjutit punka fort och sen åkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? lite både och skulle nog säga att jag var fullt medveten om att det jag gjorde var fel då jag insåg det dirket när jag såg att han hade uppe händerna men jag visste dirket efter att de jag hade gjort var helt fel och jag hade gjort annorlunda 10 av 10 gånger i det där sceanriot. Jag har däremot lärt mig att man inte behöver köra ifrån dem för som william sa till mig support ville dem bara att jag skulle hoppa ut för jag ej hade kör kort vilket jag inte tänkte i stunden med tanke på scenariot med den blåa bilen strax innan. Kommer tex aldrig köra ifrån dem för ett vanligt trafik stopp och heller aldrig hoppa ut och rikta på dem utan ifall jag måste köra ifrån dem får jag försöka göra det genom att finta dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka