Accepterad you_crazzy2 | Ban Överklagan (Saab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

you_crazzy2

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199524696714/

Ditt Hex-ID: 11000015d3f528a

Vad är din discord tagg? you_crazzy2.

Vem var det som bannade dig? Saab

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-03-01 000113.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig då att jag hoppade ut och skött mot motpartens däck

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde och jagade en bil från la sombra, och vi hade jagat dom i typ 3-5 minuter i snady och stan sen kör dom ut på östra motervägen så jag kör om alla mina grabbar och dom för de kommer en mack längre fram och så hoppar jag ut och tar ett däck sen stannar dom så en från oss hoppar ut och riktar sen hoppar en av dom ut och skjuter min grabb så när jag ser de då hoppar jag ut och ska hjälpa han så jag benar han ena sen kör den bilen iväg men kommer tillbaka och så jag skjuter han för tänkte han hoppar ut och skjuter oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Såklart var den inte felaktig, då jag hoppa de ut på motervägen men jag tänkte inte att de va motervägen jag tänkte att den vägen där nere va motervägen men sen förklara han att de också är moterväg och då fatta jag mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pwg,sunt skjuter ur bil, ej diskret , skjuter på motervägen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att hoppa ut och skjuta ett däck på motervägen så hade jag kunnat vänta tills vi hade kommit till en bättre plats för att gå för ett däck för de hande varigt säkrare för mig och motparten

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har definitet lärt mig av min ban och ska inte göra om det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka