leif öman | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

leif öman

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 28 December 2006

Vad heter du på discord? tjociks leif #8672

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 92

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-8 timmar per dag

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan typ, varje dag mins varanan. jag är vaken mycket på morgonen så tidiga morgonar med

Hur många timmar har du på FiveM? 92

Vad heter du? leif öman

Hur gammal är du? 24

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? när jag vad liten hade min pappa grova hjärt problem så ambulansen var ofta oss och jag såg upp till dom och vill vara som dom hjältar som hjälpte min pappa. jag vill även träfa folk och ha ett aktivt jobb eftersom jag gillar att röra på mig inte sitta på ett kontor så mycket

Varför ska just du bli anställd? jag tycker ni borde anställa mig för att jag älskar folk som kanske sitter i samma sits som min pappa och folsk som bara behöver hjälp. jag har grundläggande kunskaper inom vården. jag är väldigt trevlig och kan prata med folk. jag kan jobba under stress. jag jobbar inte bara för pengar men man måste ju kunna överlaeva

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? jag har haft en kompis som bröt benet när han trilade av en fyrhjuling så jag fick agera snabbt så jag la han ner på rygg och ringde ambulanse och jag har gått scuterna hela min upväxt så jag kan lägga trcyka förband och alla sådana småsaker med sår och så vidare. (ooc) har gott hlr kurser så jag kan det och vi har även en hjärtstatare hemma så kan det

Berätta vad HLR är för någonting hlr är hjärt och lung räddning man börjar med 16 pump i mitten på bröstkorgen 2 i sekunden efter det två mun mot mun "blås" sen uprepa en gång till eller flera

Förklara vad radiodisciplin innebär. radiodisciplin är att man ska bara säga saker som tillhör jobbet viktiga saker med sina kolegor inget skitsnack och hålla det enkelt

Har du några andra frågor? hur funker det med ambulans utbildning och det påväg ditt vill gärna bil schför och vilka roller finns det inom skjuvården?¨¨

Senast ändrad:
Tillbaka