Leeeohh | Ansök till whitelist ansvarig [Sebbe]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Hur gammal är du? 15

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Väldigt ofta, kommer även göra det på bussen/tåget jag är iallfall inne och kollar var 15 minut om inte mer flera gånger om dagen alltså.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är väldigt aktiv då jag spelar mycket på servern men även hänger och pratar med folk i discorden. jag är nästan alltid tillgänglig antigen genom telefonen eller datorn. Så på discorden är jag väldigt aktiv. Jag har 2 skärmar så jag har alltid uppe discorden på en skärm. Även i skolan så kollar jag.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För jag vill hjälpa servern att växa och få in mer folk, desto mer desto bättre. Det är alltid kul med nya folk. Jag vill även bli whitelistansvarig pågrund av att staffsen kan få lite mer tid till annat istället för att hålla koll på whitelist ansökningarna. Detta bidrar till att servern flytter på bättre när staffsen kan koncentrera sig på annat. Det ökar rp nivån på allt. Jag tyckte det var extremt roligt föra gången jag var wl ansvarig så jag vill gärna bli det igen för jag tyckte jag bidrog med mycket till servern och hjälpte till och jag älskar att hjälpa till så det var otroligt troligt att vara det så jag skulle vilja bli det igen.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag är mogen och vill hjälpa servern bli större och bättre. När jag hjälper till avlastar jag jobbet för andra staffs osv då de kan koncentrera sig på annat och inte blir lika stressad osv det kommer bli mycket bättre av allt. Jag är även väldigt aktiv och är inne på forumet flera timmar per dag samt discorden, Jag har även mycket erfarenhet inom detta så jag vet hur allt fungerar och jag vet hur sidan och roller, intervjun och allt går till så jag tror jag skulle göra ett utmärkt jobb. Jag skulle lägga all min tid på arbetet och fokusera på det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka