Inaktuell Lucke13 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Лакеее.

Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Sedov

Vad heter du på discord? luckeee. (med punkten)

Ange ditt födelsedatum 3 April 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskap ansvarig eftersom jag vill kunna hjälpa Unive att få in hög klassificerade spelare.

Under den tiden jag har kört på Unive har jag märkt att det finns vissa spelare som inte vill RPa på samma sätt som jag utan de bara lallar runt och nästan ibland försöker att förstöra för att de tycker att det är roligt. Detta var då därför jag blev driven till att göra denna ansökan och då försöka få alla spelarnas scenarion så bra som möjligt, jag vill få in bra seriösa spelare till serven som är här för 1 sak som då är RP.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Därför att jag är kompetent för jobbet och har stor erfarenhet då jag har varit medlemskap ansvarig. på ett flertal olika servrar en person som är mycket driven till att få in bra spelare till serven och tycker att det är roligt att få vara en social människa och få möta många olika personen. Jag är en aktiv spelare som vill försöka prioritera staff arbete då jag tycker att det kan vara roligt och avkopplande. Jag har stor erfarenhet inom RP då jag har kört länge samt är kunnig utav alla regler och vet hur en bra seriös karaktär ska vara.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska möta personer med respekt. Även om de inte visar det tillbaka ska man försöka själv tycker jag. Men ibland så finns det vissa undantag då man kan bemöta den andra med mindre respekt.

Exempelvis: Om någon kommer in och börjar använda sig utav rasistiska, nazistiska mm uttryck.
Samt om personen är väldigt otrevligt mot mig, varför ska jag vara särskilt trevlig tillbaka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att man som medlem på serven ska vara en sorts fördel, att du som spelare kommer vara en av dom viktigaste rollen då det är dom som hjälper till att bygga upp allt, en person som här här för att utveckla och förbättra både servens men också sin egen RP. Den visar att man har en speciell plats på serven.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven på en Medlem ska vara att att dom har bra RP-Nivå som då är nästa en av de viktigaste utav en spelare. Men också att hen är öppensinnad och kan tänka sig att vilja utveckla och inte bara stanna på den nivån dom är på för tillfället utan vilja förbättra sig också. De ska också följa servens regler för alla spelare ska få en bra upplevelse på serven samt att man ska vara trevlig mod alla på Discorden :)

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mina ansvar kommer att ta in bra seriösa rollspelare till Unive som är här för att RPa. Jag kommer samt att hålla ett öga öppet och se till att spelare jag tar in en seriösa och vill RPa här.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har en daglig aktivitet och prioritera dom tiderna då det är som mest som sitter och väntar på medlemskap intervju. Min aktivitet är större på helger(kväll men också ibland morgon) på veckodagar är jag mest aktiv på eftermiddag, kväll samt ibland natt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nä tror ej det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka