Inaktuell official_ra08 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Renas

Vad heter du på discord? Officiell_ra08

Ange ditt födelsedatum 15 November 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv när det kommer till unive och discorden och jag har försökt nu i ett tag och bli helper på unive men min ansökan väljs och bli över skippad av staff teamet så försöker på nytt till MA

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som person tycker jag att jag är mogen och när det väll kommer till att verkligen fokusera på arbetet och sånt så är jag jätte bra och när jag rpar på unive märker jag att många är icke medlemmar och de blir svårt för dom då och då väljer jag och hjälpa dom me deras rp nivå och förklara hur saker och ting görs på unive, har spelat på servern ett bra tag och jag kanske inte har bästa historiken men så som de gått på sistone tycker jag att det blivit jätte mycket bättre och anledningen till att de va så dåligt på början var för att unive var min först server på five m någonsin och regler kring rpn var inte så lätta och kunna och sånt så de gick lite snett men nu går de mycketttt bättre kommer ej ihåg när jag fick min senaste bann pga regelbrott då mina senaste är för ac bann så de kan ha påverkat mitt ig färg eller hur man säger de tror jag är gul spelare för vart ac bannad för nån dag sen så de kan vara anledningen

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med full respekt och lära dom istället för att skratta åt dom, har märkt det också med folk på unive när dom bemöter en icke medlem dom kör bara förbi dom utan att vara hjälp samma och förklara rpn och kanske ge lite pengar för en lur ig osv, jag gillar och se de goda i folk och hjälpa dom så mycket jag kan!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Den frågan förstod jag tyvärr ej men skulle kunna svara på den annars!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög rp nivå och bemöta andra som dom skulle vilja bli

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att hjälpa så många så möjligt att ficka deras medlem skap och lära dom regler dom ej kan inom rpn

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv dagligen minst 5 timmar brukar spela så fort jag kommer hem från skolan då jag går yrkesprogram och ej har nån plugg alls har tröttnat lite på rpn så vill verkligen prova på att vara med er staff team och de jag frågar om är bara en chans och se hur de är!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Som sagt min historik är inte värsta men har haft sina tider och det var för att unive var min första server någonsin och jag har verkligen lärt mig av mina misstag och de har inte upprepats! Vill verkligen vara med er staff team på unive och förhoppningsvis bli en helper nån dag ser så himla roligt ut och se andras perspektiv inom rpn hoppas ni kan ge mig en chans🙏🙏

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka