Nekad Leeeohh | Ansök till whitelist ansvarig [Dumle]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Hur gammal är du? 15

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla minst 10 gånger per dag jag kommer kolla på bussen samt i skolan och efter skolan så jag är väldigt aktiv och hänger nästan hela tiden på forumet och discorden då jag älskar att vara inne på dessa.

Hur aktiv är du i discorden? Väldigt aktiv jag är konstant inne och är alltid tillgänglig jag har två skärmar så jag är otroligt aktiv.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För jag vill kunna hjälpa servern med att växa och få in bra och nya spelare och jag vill kunna ge något tillbaks till servern och vill kunna ha något ansvar och hjälpa servern. Jag har även varit whitelist ansvarig innan och det var otroligt roligt och jag tyckte jag skötte det riktigt bra. Jag vill även bli wl-ansvarig för att kunna underlätta för andra och få servern till en så bra nivå som möjligt.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag är riktigt aktiv och är nästan alltid online sedan har jag varit wl-ansvarig innan och jag tycker själv att jag gjorde det riktigt bra så jag har väldigt mycket erfarenhet utav detta. Jag skulle även kämpa för att få servern bättre och kolla wl ansökningar konstant och även sitta i wl muntlig intervju väldigt mycket också och skulle göra allt för att skötta mitt jobb så bra som möjligt. Jag tycker jag är mogen för att kunna utföra detta jobb på ett så bra och effektivt sätt som möjligt. Jag kommer vara väldigt aktiv vilket gör så att andra kan göra andra saker istället medans jag tar hand om detta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Bra ansökan lycka till!

MVH Dansken

Servervakt på Multistaden

(discord) Dansken#2088
Öppen PM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka