Ej Antagen Swetap5_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swetap5_

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Swetap5

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill prova något nytt på unive och tycker det värkar spännande och intresant att vara medlemskaps ansvarig på servern och jag tycker det känns spännande att få chansen att möta på nya medlemar på servern det är av dom här anledningarna jag söker.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig för det är väldigt viktigt för mig att folk blir bemöta med respekt och på ett bra sätt och jag bryr mig också väldigt mycket om att alla nya medlemmar ska få ett bra första intryck på servern och jag är även en lugn och trevlig person och jag har lätt för att anpassa mig för olika typer av personer vilket jag tycker är viktigt för rollen och om någon skulle ha frågor eller om någon skulle vara osäker så besvarar jag och förklarar för dom så utförligt så möjligt så dom nya medlemmarna får en riktigt bra start på servern och har koll på allt och jag är redo att lägga ner tid så allting blir bra. jag har också ett väldigt bra tålamod så om nån ställer många frågor så är det inga problem och jag är också väldigt aktiv på servern och enkel att nå och jag skulle aldrig lämna saker halvklara typ om någon skulle vara osäker i en intervju så skulle jag inte ha dåligt tålamod och förklara lite halvklart utan jag skulle ta tid på mig och förklara så utförligt jag bara kan för att alla ska få en så bra start så möjligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man ska alltid bemöta andra människor med respekt oavsett vem det är. det spelar ingen roll om personen är osäker eller om personen ställer dumma frågor man ska fortfarande alltid möta personen med respekt och aldrig vara otrevlig. jag tycker att det är viktigt att vara lugn och trevlig och att hålla en lugn ton när man pratar med folk och inte vara hetsig eller höja rösten. jag tycker också att man alltid ska lyssna klart på vad andra har att säga och inte avbryta dom. jag tänker alltid att jag ska bemöta folk på samma sätt som jag hade velat bli bemött på själv ett lugnt och trevligt sätt och även om någon är otrevlig så behöver man inte vara otrevlig tillbaka det funkar alltid bättre att vara trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? för mig är medlems rollen något som representerar servern och därför vill jag hjälpa till med att ha så seriösa medlemmar så möjligt på servern och jag vill hjälpa till med att påverka betydelsen genom att få medlems rollen att kännas välförkänad och jag vill att alla medlemmar ska känna att dom har blivit medlemmar på servern för att dom kan rpa seriöst. jag vill även hjälpa till med att göra så att medlemmar uppmuntrar nya spelare till en bra rp

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker att en medlem på unive först och främst ska kunna skillnaden mellan ooc och ig och sen är det viktigt för mig att en medlem kan reglerna på servern och inte t.ex krockar med en bil och bara kör vidare utan rpar på skadorna och jag vill att en medlem ska kunna rpa seriöst på servern och hålla rp nivån och inte lalla. sen vill jag även att en medlem ska ha respekt för andra medlemar på servern ig och ooc och jag tycker också att det är viktigt att en medlem ska kunna ta tillsägelser från t.ex staffs och inte vara otrevlig i typ ett staff samtal eller support.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? om jag var medlemskaps ansvarig så skulle jag känna ett ansvar att ge nya medlemmar ett så bra första intryck så möjligt och att se till att rätt personer blir godkända och lyckas bli medlemmar på servern sen skulle jag också känna att det är mitt ansvar att inte godkänna fel folk så det inte kommer in en massa lallare på servern utan för mig är det viktigt att ta in personer som kan hålla rp nivån.

Hur ser din aktivitetet ut? jag skulle säga att jag är väldigt aktiv. på vardagar så är jag oftast aktiv 5-6 timmar och på helger brukar det vara runt 6-8 timmar och på lov så brukar jag också vara aktiv runt 6-8 timmar om dagen som på helgerna och jag är oftast aktiv mer på eftermiddagen till kvällen på vardagar men på helger och lov så är det lite mer utspritt så jag kanske e aktiv en stund innan och sen på eftermiddagen och kvällen men jag är i alla fall oftast aktiv på eftermiddagen och kvällen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka