Lallaren2345melvinlj1233
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199201851207/
Ditt Hex-ID: 11000014a011747
Vad är din discord tagg? rullebor#6375
Vem var det som bannade dig? Tazcer
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde över folk och det står jag faktiskt för, jag kommer inte skylla det på någon annan eftersom jag gjorde det för jag var sur. Det va ett stort misstag eftersom jag blev bannad i 12 dagar och jag ångrar mig att jag gjorde det. Jag tycker att det också var rätt av staffsen eftersom ni har jag lärt mig något, måste kunna kontrollera mig när jag är arg.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle fråga Mekonomen om de kunde laga min bil, och de sa ja. Jag betalade en faktura på 20 000 kronor, men tyvärr lagade de inte bilen. Istället påstod de att menyn var trasig. Jag blev otroligt förbannad och började tjafsa som aldrig förr. Jag sa till och med att jag skulle sno deras bil som hämnd. När Mekonomen lämnade sin bil där utanför, bestämde vi oss för att tjuvkoppla den. Sedan körde vi den till Mekonomen (min kompis var föraren) för att konfrontera dem. Just då kom en Saab körande på vägen, och min kompis försökte köra om. Tyvärr körde min kompis in i Saaben enligt spelet men på hans skärm körde han om utan några problem. Det var bara en miss av synkronisering. Min kompis märkte inte ens att du hade krockat och fortsatte att köra. När vi väl kom fram till Mekonomen bråkade vi med dem, men min kompis gjorde ingenting som bröt mot reglerna. Efter det kontaktade staff oss och gav mig en avstängning på 12 dagar och min kompis en avstängning på 9 dagar. Jag vill nu bli unbannad för att min kompis har skaffat krim och vi vill gärna gå med i samma gäng, vi tycker också unive är otroligt kul med kompisar.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det va jag som gjorde fel och jag förstår varför man valde och banna mig. Jag bröt mot reglerna och jag är en ärlig man och står för mina handlingar och det kommer inte ske igen.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte om mina tidigare bans men har hänt att jag blivit bannad några få tal gånger.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ha en lugnare ton och inte vara så våldsam mot dem. Jag tycker också att jag skulle ha struntat i dem och snackat med en staff eftersom de lurade mig på 20,000 kronor.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte låta mina aggrionsproblem ta över mig då det resulterade i 12 dagars ban.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår
Ditt Hex-ID: 11000014a011747
Vad är din discord tagg? rullebor#6375
Vem var det som bannade dig? Tazcer
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde över folk och det står jag faktiskt för, jag kommer inte skylla det på någon annan eftersom jag gjorde det för jag var sur. Det va ett stort misstag eftersom jag blev bannad i 12 dagar och jag ångrar mig att jag gjorde det. Jag tycker att det också var rätt av staffsen eftersom ni har jag lärt mig något, måste kunna kontrollera mig när jag är arg.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle fråga Mekonomen om de kunde laga min bil, och de sa ja. Jag betalade en faktura på 20 000 kronor, men tyvärr lagade de inte bilen. Istället påstod de att menyn var trasig. Jag blev otroligt förbannad och började tjafsa som aldrig förr. Jag sa till och med att jag skulle sno deras bil som hämnd. När Mekonomen lämnade sin bil där utanför, bestämde vi oss för att tjuvkoppla den. Sedan körde vi den till Mekonomen (min kompis var föraren) för att konfrontera dem. Just då kom en Saab körande på vägen, och min kompis försökte köra om. Tyvärr körde min kompis in i Saaben enligt spelet men på hans skärm körde han om utan några problem. Det var bara en miss av synkronisering. Min kompis märkte inte ens att du hade krockat och fortsatte att köra. När vi väl kom fram till Mekonomen bråkade vi med dem, men min kompis gjorde ingenting som bröt mot reglerna. Efter det kontaktade staff oss och gav mig en avstängning på 12 dagar och min kompis en avstängning på 9 dagar. Jag vill nu bli unbannad för att min kompis har skaffat krim och vi vill gärna gå med i samma gäng, vi tycker också unive är otroligt kul med kompisar.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det va jag som gjorde fel och jag förstår varför man valde och banna mig. Jag bröt mot reglerna och jag är en ärlig man och står för mina handlingar och det kommer inte ske igen.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte om mina tidigare bans men har hänt att jag blivit bannad några få tal gånger.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ha en lugnare ton och inte vara så våldsam mot dem. Jag tycker också att jag skulle ha struntat i dem och snackat med en staff eftersom de lurade mig på 20,000 kronor.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte låta mina aggrionsproblem ta över mig då det resulterade i 12 dagars ban.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår