Accepterad sture1259 | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sture1259

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199078637198/

Ditt Hex-ID: steam:110000142a8fe8e

Vad är din discord tagg? sture5496

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-18 140913.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde över en person, som sköt på min kompis, för att rädda honom från att dö. Det här gjorde att jag använde bilen som vapen, vilket är emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i hans bil. En annan bil kom upp jämsides och vi började prata. De i andra bilen frågade vilket gäng vi var med i och då svarade min kompis med att om de visste vilka Triad var för några? Sedan kör vi därifrån, den andra bilen följer då efter oss. Vi stannar för att få reda på varför de följer efter oss. Andra bilen stannar och två personer hoppar ut och riktar vapen mot min kompis bil. Min kompis backar och vi kör därifrån. Den andra bilen fortsätter att följa efter oss. Då stannar vi och den efterföljande bilen kör in till vägkanten och två personer hoppar ut och börjar skjuta mot vår bil. (Då jag inte är med i något gäng så vet jag inte om Triad hade krig/dispyt med det andra gänget i den efterföljande bilen.) Min kompis hoppar ut och skjuter tillbaka och blir då träffad i foten. Jag tar bilen och kör iväg runt kvarteret. Det kommer då en röd bil till platsen och skjuter ner en av förföljarna. Då kommer jag runt hörnet och ser att min kompis skjuter mot den kvarvarande personen i efterföljande bilen. Det är en eldstrid och jag kör då över han som skjuter mot min kompis för att rädda min kompis från att dö. Sedan hoppar kompisen in i bilen och vi åker därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel enligt de regler som gäller på servern. Då hela situationen gjorde att jag blev väldigt stressad och pressad så jag hann inte tänka igenom händelseförloppet utan tänkte bara på att jag behövde rädda min kompis från att dö.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 10 bans tidigare men de är mer än 3 månader sedan. Min bans-status är grön. Jag har bara överklagat en gång tidigare och då blev jag banad felaktigt pga problem med FiveM/anticheat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde ha åkt iväg och väntat tills skotten tog slut. Sedan åkt och letat efter min kompis och antingen kört honom till sjukhuset eller räddat honom från polisen/att bli kidnappad. Tyvärr tänkte jag inte riktigt så långt utan jag tänkte bara på att rädda honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag behöver tänka igenom de scenarios som kan uppkomma och tänka först och agera sen. Tänka igenom allt jag tänker göra och sedan agera och inte tvärt om. Upprätthålla hög RP nivå / Social RP även i stressade och pressade situationer. Jag själv anser att jag alltid brukar respektera samtliga regler men nu blev stressen för hög och jag gjorde ett misstag, som jag förstod efteråt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka