Accepterad amoohhh | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amoohhh

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199661335733/

Ditt Hex-ID: steam:1100001656444b5

Vad är din discord tagg? amoohh1

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-08 142756.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom jag sa till min kompis att slå en hund för att skämta med honom och jag trodde att det var en npc hund och efter min kompis slog hunden så bet hunden min kompis en gång efter det så körde jag på hunden för att rädda honom. Jag vet att jag gjorde det lite överdrivet många gånger men jag visste inte att det var en riktig spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så körde jag taxi eftersom det är mitt jobb och jag blev inte bannad direkt efter händelsen. Men den själva händelsen var att jag skulle skämta med min kompis och be han slå hunden eftersom hundar brukar ju döda spelare om de blir slagna så jag tänkte bara skämta med honom sen så bet hunden honom en gång så körde jag över hunden så den inte skulle döda honom. Jag vet att jag kanske gjorde det lite överdrivet många gånger. Men sen när vi hade kört ifrån platsen så såg vi att någon hade skrivit i chatten VAD GÖR NI?! typ och efter det förstod vi att den hunden var en spelare jag vet att oavsett så är det ju inte bra rp att köra över en hund men jag gjorde det för att rädda min kompis jag visste inte att det var en spelare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban jag körde över hunden och det är ju såklart fel. Men jag hade verkligen ingen aning om att det var en riktig spelare och jag såg inte när hen skrev i chatten, det såg jag först när jag hade kört iväg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare. sist blev jag bannad för att jag körde in på sjukan med en mc och då lärde jag mig att man inte får köra något slags fordon inne på sjukan och en gång blev jag bannad för jag rånade en kille på 600 koks då var jag bannad i 8 dagar plus indragen krim. Den bannen var ganska oklar det kanske var lite osocialt men jag bara rånade honom och dessutom så var han med i ett gäng vi hade krig mot. en annan gång blev jag bannad för att jag ringde en kille när jag hade handbojor på mig och det var så klart inte okej men den bannan fick jag överklagad och de andra kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade först och främst kunnat hoppa över att köra över hunden men sen så var det också onödigt att jag skulle skämta med min kompis. Jag ångrar verkligen att jag gjorde detta och vill bara komma in på servern igen kommer verkligen inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte riktigt om jag har lärt mig något eftersom jag visste redan om att man inte får göra som jag gjorde, det spelar ingen roll om det är en npc eller spelare, hund eller människa oavsett så är det fel. Det var nog mest att jag inte tänkte på det men jag ska skärpa mig i framtiden och tänka mer på konsekvenserna och självklart inte köra över någon oavsett om det är en hund eller människa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka