Nekad Frantixze12 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realmahra

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015728027/

Ditt Hex-ID: 11000013ee9139b

Vad är din discord tagg? Frantixze

Vem var det som bannade dig? Maayouf

Bild på banmeddelande: Jat.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min polare skulle bråkade och slogs med 2 andra grabbar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi åkte runt i min c63a sen åkte vi till marja Lisas och såg en kille som vi ville prata med lite vi hade lite gemensamt, så vi så släpp din mobil vi vill prata då började han slå oss och då så slog vi tillbaka sen så kom hans kompis och körde över oss och då slogs vi alla 4 st, då tog jag min bil och körde över han som slog min vän och tänkte de va lugnt eftersom han hade kört över mig och min vän, Efter jag hade gjort de så hoppade jag ut ur bilen och han började slå mig så jag manglade slag på han, så efter de blev jag bannad och ja jag ångrar de, skulle inte kört över han fast hans kompis gjorde de, allt dehär va ba en onödig sak jag ångrar de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, Fast han jag körde över sa inte ens aj så jag tycker vi alla borde blivit bannade istället för bara jag. men ja ber om ursäkt sry

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört över han efter hans kompis gjorde det och ba skitit i allt och dragit,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, så jag ber nu om ursäkt,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka