Antagen kxrlborg | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kxrlborg

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Ditt discordnamn: kxrlb

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2005

Varför ska just du bli staff? Jag har bra förståelse för hur RP fungerar i sig, skillnaden mellan IC och OOC, hur man hanterar powergaming/metagaming, och framför allt hur man löser situationer utan att förstöra någons RP. Jag vill även vara med och faktiskt göra skillnad på rp nivån och föra unive framåt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det görs mycket regelbrott inom Krim RP och nu på sistone har jag märkt att det har börjat lallats en hel del på vissa områden tex sjukan, marja etc.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi får hålla koll mycket på dem platser där det befinner sig många personer oftast t.ex Sandy/sjukan inne i staden/motorvägarna eller där folk befinner sig mycket.
Samt vara mer strikta angående regler i gänghus då det är ganska orealistiskt att stå och skjuta och springa runt med vapen uppe i gänghus.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är alltid viktigt att agera professionellt och på rätt sätt. Man ska alltid bemöta folk med respekt samt hålla sig lugn i alla situationer och att man tar rätt beslut och inte sätter andra beslut bara för att du är vän med personen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag får dela upp det. Jag tar ju såklart privatlivet först men så fort jag har tid så rpar jag och sen när det är hög aktivitet på servern eller när det märks att det är mycket lall eller bara en del i tex support så får man sluta rpa och ta support och åka runt och specca istället.

Hur länge har du spelat på Unive? sen tidigt 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har tidigare erfarenheter där jag tidigare vart Head Staff och även vanlig ''Staff'' på andra fiveM servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nepp, Tycker allt låter intressant och roligt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka