S0mp3n
Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Ditt discordnamn: twkey._4
Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2010
Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff för att jag är en mogen person och en väldigt driven kille som satsar 100% på mitt jobb på det jag väl vill och jag har mycket erfaren het som staff då jag har varit staff på olika servrar så som rimfrost och avena rp. och jag kommer att sammarbeta bra med andra från staff teamet, då jag är social av mig och inte rädd för att ta beslut och kommer försöka mitt bästa med att höja rpn i unive! och jag kommer att vara så aktiv som det bara gå det är bara kolla hur mycket jag har varit inne på unive på senaste, jag kommer även att fokusera mer på staff arbetet än att rpa.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker inte att alla regelbrott respekteras av alla spelare på servern, , tillexempel fear rp osv, då det försör rpn mycket, samt sociala rpn har folk svårt att följa.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer att prata med alla från staff teamet och kolla hur dem tycker om reglerna ovan och få reda på hur dom tycker sen ska jag även berätta hur jag tycker så dem får en annan inblick så kan vi prata med varandra hur vi ska kunne stoppa samt förhindra att regelbrotten inte respekteras!
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar proffessionellt igenom att ha en lugn ton i support eller i staffsamtal och inte hetsa man ska inte bli sur för att någon annan skricker eller är arg på dig för då kommer det bara att bli värre för båda man ska även ha en bra servis som staff och hjälpa andra så gått som det går. det är väldigt viktigt att agera professionellt så att andra civila spelare på servern fattar att vi är seriösa med vårat jobb och att dem ska se att unive är en seriös rp server.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att fokusera med 100% med staff arbetet och lägga rpn bakom mig för att prioretera staff arbetet så mycket som möjligt för att hjälpa andra spelare/servern. varje gång jag är hemma så kommer jag att specca och ta reports/support.
Hur länge har du spelat på Unive? jag har inte spelat så jätte länga på unive men jag har redan försått mig på alla regler osv för jag har en bra erfarenhet inom rp regler osv
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff förut på avena då jag bara har varit helper men jag har varit mod på en server som fick cirka 70 top spelare som heter rimfrost då var jag krim ansvarig och hjälpa många och serverns kriminella rp.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag skulle kunna jobba inom alla områden!
Ditt discordnamn: twkey._4
Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2010
Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff för att jag är en mogen person och en väldigt driven kille som satsar 100% på mitt jobb på det jag väl vill och jag har mycket erfaren het som staff då jag har varit staff på olika servrar så som rimfrost och avena rp. och jag kommer att sammarbeta bra med andra från staff teamet, då jag är social av mig och inte rädd för att ta beslut och kommer försöka mitt bästa med att höja rpn i unive! och jag kommer att vara så aktiv som det bara gå det är bara kolla hur mycket jag har varit inne på unive på senaste, jag kommer även att fokusera mer på staff arbetet än att rpa.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker inte att alla regelbrott respekteras av alla spelare på servern, , tillexempel fear rp osv, då det försör rpn mycket, samt sociala rpn har folk svårt att följa.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer att prata med alla från staff teamet och kolla hur dem tycker om reglerna ovan och få reda på hur dom tycker sen ska jag även berätta hur jag tycker så dem får en annan inblick så kan vi prata med varandra hur vi ska kunne stoppa samt förhindra att regelbrotten inte respekteras!
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar proffessionellt igenom att ha en lugn ton i support eller i staffsamtal och inte hetsa man ska inte bli sur för att någon annan skricker eller är arg på dig för då kommer det bara att bli värre för båda man ska även ha en bra servis som staff och hjälpa andra så gått som det går. det är väldigt viktigt att agera professionellt så att andra civila spelare på servern fattar att vi är seriösa med vårat jobb och att dem ska se att unive är en seriös rp server.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att fokusera med 100% med staff arbetet och lägga rpn bakom mig för att prioretera staff arbetet så mycket som möjligt för att hjälpa andra spelare/servern. varje gång jag är hemma så kommer jag att specca och ta reports/support.
Hur länge har du spelat på Unive? jag har inte spelat så jätte länga på unive men jag har redan försått mig på alla regler osv för jag har en bra erfarenhet inom rp regler osv
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff förut på avena då jag bara har varit helper men jag har varit mod på en server som fick cirka 70 top spelare som heter rimfrost då var jag krim ansvarig och hjälpa många och serverns kriminella rp.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag skulle kunna jobba inom alla områden!