Inaktuell Greger098 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

  • Stöd

  • Inget stöd


Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greger098

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Ditt discordnamn: greger_01

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli staff då jag RPat väldigt mycket, Men har aldrig varit staff, Så denna gång vill jag faktiskt testa på något helt nytt, Jag kommer vara jätte aktiv och ta reports, Specca mycket, Hjälpa folk i supporten, Och mycket mycket mer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De som jag inte tycker fungerar så bra är Krim RPn, Alla fuskare & Problemspelare och folk som bara är här för att skjuta som har 0 Social RP överhuvudtaget som bara är skjut kåta, Samt alla lallare, Detta är ett problem jag vill fixa och de kommer jag försöka att göra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och andra staff kollegor kommer fixa detta igenom att specca krim scenarion, Och hålla koll vid sjukan, Ser mycket VDM där och folk som lallar, Samma med torget, Folk kör över varandra o sånt och de är något jag verkligen vill förbättra och de kommer jag försöka att förbättra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Igenom att agera professionellt i sin roll är att man ska alltid bemöta folk med respekt, Och att man aldrig ska skratta i ett support ärende o sånt, Och man ska alltid våga lägga Poäng & Kicka och man ska inte försvara sina vänner.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer alltid prioritera privat livet först, Jag kommer vara så aktiv som jag kan, Men är de något viktigt i privat livet så måste jag alltid prioritera privata livet först, Men jag gör inte så mycket om dagarna, Jag spelar mest Unive och RPar, Men nu är det dags att prova något helt nytt!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har totalt spelat sedan Mars 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, Jag har inga tidigare erfarenheter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
 
inaktuell
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top