Antagen Mellebelle08 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebelle08

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: Mellebelle08

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag är kompetent, mogen och erfaren och vill hjälpa till att få servern framåt och göra servern renare ifrån folk som gör regelbrott och vill bara hjälpa servern allmänt framåt.
Jag kommer kunna vara mycket aktiv då jag inte har så långa skoldagar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? På senaste tiden så har jag märkt att det lallas en hel del speciellt på platser där det befinner sig många spelare t.ex city sjukan eller t.ex hela sandy området för där brukar det skjutas en hel del samt mycket gäng konflikter händer där. Men även humane labs där många när dem flyr ifrån "oppsen" så de kan gömma sig i byggnaden så där kan också bli en del regelbrott/lall.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man får hålla koll mycket på dem platser där det befinner sig många personer oftast, t.ex Sandy/city sjukan/motorvägarna/humane labs.
Samt vara mer strikta angående regler i gänghus då det är ganska orealistiskt att stå och skjuta och springa runt med vapen uppe i gänghus.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att vara professionell. Man ska alltid bemöta folk med respekt samt hålla sig lugn i alla situationer och att man tar rätt beslut och inte sätter andra beslut bara för att du är vän med personen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag får dela upp det. Jag tar ju såklart privatlivet först men så fort jag har tid så rpar jag och sen när det är högtryck på servern eller när det märks att det är mycket lall eller bara en del i tex support så får man sluta rpa och ta support och åka runt och specca istället.

Hur länge har du spelat på Unive? Körde lite 2022 men blev medlem och aktiv spelare 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har varit det två gånger tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, tycker allt låter kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka