- Meddelanden
- 83
- Reaction score
- 4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Legion Motorcycles
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? kungen11133
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? osäker. kanske 2 månader eller mer
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag tänker att jag ska anställa folk som jag tycker är mogna och kan vara seriös på jobbet och kan jobba mycket. jag tänker att ja ska vara mycket aktiv och visa dom nya anställda hur man gör. och visa hur systemet fungerar och så att dom har en så professionell jag ska försöka att få så att det är öppet hela tiden. jag kommer göra arbetsplatsen till et så säkert ställe som möjligt så att alla ska kunna känns sig trygga. Det ska bli ett så bra arbetsklimat som det går. direkt om jag blir chef som kommer jag att kolla vilka som hat jobbet och inte.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag skulle säga att jag vet hur systemet ser ut och kan dom flesta motorcyklarna där
Hur ofta kommer du vara inne? några timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? kungen11133
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? osäker. kanske 2 månader eller mer
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag tänker att jag ska anställa folk som jag tycker är mogna och kan vara seriös på jobbet och kan jobba mycket. jag tänker att ja ska vara mycket aktiv och visa dom nya anställda hur man gör. och visa hur systemet fungerar och så att dom har en så professionell jag ska försöka att få så att det är öppet hela tiden. jag kommer göra arbetsplatsen till et så säkert ställe som möjligt så att alla ska kunna känns sig trygga. Det ska bli ett så bra arbetsklimat som det går. direkt om jag blir chef som kommer jag att kolla vilka som hat jobbet och inte.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag skulle säga att jag vet hur systemet ser ut och kan dom flesta motorcyklarna där
Hur ofta kommer du vara inne? några timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja