- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
Legion Motorcycles
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? slxclan25 #3849
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? ganska länge kanske 1år snart
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra jobbet riktigt aktiv och så kommer jag se till så att alla anställda är aktiva och senare kommer jag se till att alla kunder får den bästa upplevelsen man kan få och så kommer jag att se till att alla som jobbar på Legion Motorcycles göt sitt jobb och inte ger ut gratis motorcycklar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenheter där jag har jobbat på marjas så jag vet systemet på hur man säljer bilar och fixar faktura och sen har jag varit chef på bäckhäst
Hur ofta kommer du vara inne? typ hela tiden
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja absolut
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? slxclan25 #3849
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? ganska länge kanske 1år snart
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra jobbet riktigt aktiv och så kommer jag se till så att alla anställda är aktiva och senare kommer jag se till att alla kunder får den bästa upplevelsen man kan få och så kommer jag att se till att alla som jobbar på Legion Motorcycles göt sitt jobb och inte ger ut gratis motorcycklar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenheter där jag har jobbat på marjas så jag vet systemet på hur man säljer bilar och fixar faktura och sen har jag varit chef på bäckhäst
Hur ofta kommer du vara inne? typ hela tiden
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja absolut