Ej Antagen emanuel1234w | Chef-jobb ansökan [Legion MC]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emanuel1234w

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Legion Motorcycles

Vad heter du IRL? Emanuel

Vad heter du på discord? nitr2z

Hur gammal är du? 14 SNART 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad över

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer lära anställda hur man ska bemöta folk kommer ha mini utbildningar där dem lär sig hur dem ska agera under stress hur man ska bemöta kunder samt hur systemet fungerar så dem vet hur dem ska hålla sig professionella. Jag som chef kommer var väldigt aktiv så jag ser hur mina anställda jobbar så jag vet vilka som verkligen som förtjänar att få upphöjningar. kommer var rättvis som chef kommer inte ge undan tag som chef. Kommer även hålla mig på min professionella sida så mina anställda lär sig av mig och har en förebild samt kommer jag ha en bakgrunds check där jag kollar hur dem är så jag vet hur dem är så jag inte anställer lallare på Legion Motorcycles. Kommer även bemöta kunder med leende så dem känner sig trygga under deras besök hos Legion Motorcycles. Kommer även göra aktivitets checkar så jag vet hur aktiva anställda jag har.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ganska mycket erfarenheter inom detta yrke jag vet hur systemen fungera och har varit chef på andra servers som jag har spelat på

Hur ofta kommer du vara inne? så mycket jag kan så 1-7 timmar ksk mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka