Inaktuell Kungen1234 | Chef-jobb ansökan [Marja]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kungen1234

Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Erik

Vad heter du på discord? Kungen11133

Hur gammal är du? 13 irl

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i början av året

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att vara aktiv och en bra chef. Just nu ser aktiveteten väldigt dålig just nu där och det är bara samma personer som brukar att jobba. detta kommer jag att utveckla genom att jag kommer anställa ny kompetent personal. Jag kommer att göra så att marja lisas till ett så säkret ställe som möjligt så att alla ska känna sig säkra (trygga) att gå in i lokalen. Jag vill att det ska vara ett bra klimat för alla som arbetar och kunder. Jag vill att personalen på arbetsplatsen ska hålla en hög nivå av proffinolalitet och inte lalla runt. mina framtidsplanet är att jag vill ha bra personal som har det öppet hela dagarna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter inom marja lisas är att jag är P/A och kan allt och vet hur det fungerar

Hur ofta kommer du vara inne? Många timmar om dagen ig men också mycket på dc

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

++++rep Nour ville att han skulle bli biträdande men nu när nour är biträdande så skulle han här passa perfekt. Han är kompetent och proffisionell

Helt galen + rep på denna grabb då han jobbat på marjas sedan länge och har varit aktiv som fan. Visat ledarskap och vet vad han gör. Han blev satt som "Bitr" när chefen var borta och han gjorde ett suveränt jobb

Vidare till muntlig intervju.
Du har 48 timmar på dig innan du automatiskt blir nekad.

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka