- Meddelanden
- 83
- Reaction score
- 4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? Kungen11133
Hur gammal är du? 13 irl
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i början av året
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att vara aktiv och en bra chef. Just nu ser aktiveteten väldigt dålig just nu där och det är bara samma personer som brukar att jobba. detta kommer jag att utveckla genom att jag kommer anställa ny kompetent personal. Jag kommer att göra så att marja lisas till ett så säkret ställe som möjligt så att alla ska känna sig säkra (trygga) att gå in i lokalen. Jag vill att det ska vara ett bra klimat för alla som arbetar och kunder. Jag vill att personalen på arbetsplatsen ska hålla en hög nivå av proffinolalitet och inte lalla runt. mina framtidsplanet är att jag vill ha bra personal som har det öppet hela dagarna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter inom marja lisas är att jag är P/A och kan allt och vet hur det fungerar
Hur ofta kommer du vara inne? Många timmar om dagen ig men också mycket på dc
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? Kungen11133
Hur gammal är du? 13 irl
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i början av året
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att vara aktiv och en bra chef. Just nu ser aktiveteten väldigt dålig just nu där och det är bara samma personer som brukar att jobba. detta kommer jag att utveckla genom att jag kommer anställa ny kompetent personal. Jag kommer att göra så att marja lisas till ett så säkret ställe som möjligt så att alla ska känna sig säkra (trygga) att gå in i lokalen. Jag vill att det ska vara ett bra klimat för alla som arbetar och kunder. Jag vill att personalen på arbetsplatsen ska hålla en hög nivå av proffinolalitet och inte lalla runt. mina framtidsplanet är att jag vill ha bra personal som har det öppet hela dagarna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter inom marja lisas är att jag är P/A och kan allt och vet hur det fungerar
Hur ofta kommer du vara inne? Många timmar om dagen ig men också mycket på dc
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja