Nekad kolt | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fernadoladwe

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/908124638192742/

Ditt Hex-ID: 908124638192742

Vad är din discord tagg? Koltlj#3572

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 25 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Cop bait, sunt förnuft, Fail RP samt lall ~Nizze. Återstår: 24 dagar 21 timmar 13 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det som hände var att jag har kollat mycket på youtube och liknade och där har jag sätt att man får cop baita och liknade och så har jag jobbat som polis och alla cop baitar men dom har inte blivigt bannade och darför trode jag att jag också kunde göra det men det fick man inte. det som hände var att jag och en kompis skickade ett medelande på polis appen där jag skrev att en kille hade tagit mig som var min kompis dåra och ingen polis kom så jag gjorde det igen och ingen polis kom inte vad vi såg iallfal och jag och min kompis hade samma kläder på oss. sen så krockade min kompis, sedan så skulle vi gå och laga bilen och då tog jag på mig kläderna för det är failrp att gå runt utan skit länge och då fick jag ban. jag själv som polis fick busriningar och cop bait meddelande och dom har inte fått ban så jag trodde man fick det men det gjorde man ju inte så klart och ja jag trodde det om jag skulle ha vetat konsekvenserna så skulle jag aldrig gjort det då jag tycker unive är en bra server med scysta staffs och spelare jag förstår varför Nizze bannade mig det va mitt fel. och jag skulle göra vad som helst för att bli unbannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så det som hände var att jag och min kompis hade tråkigt och som sagt har jag sätt på youtube när youtubers blir jagade av polisen och det ser ut som man får en adrenalin kick typ det såg kul ut. så vi ville också pröva det och som sagt så har jag jobbat som polis och jag får minst 5 cop baits om dagen så jag antog att man fick göra det eftersom dom har inte blivit bannade. så vi körde på jag köpte en motorcykel som vi skulle köra med. sen så skrev jag i appen att en grabb har tagit mig kom fort jag är rädd för mitt liv. och ingen polis kom första gången så jag skrev det en gång till och ingen polis kom sen så körde vi där vi motor vägen och då körde vi på fel sida så vi skulle byta och då flög vi hojen och då kom det några grabbar som inte var snuttar då och körde över våran hoj dom bara gasade rätt över den och sket i att dom körde på oss (fail rp) men vi fail rp också genom att försöka få snuten efter oss. men aja vi behövde laga hojen efter som den var sönder så vi drog till motellet och skulle laga den och jag tog av mig kläderna på motorcykeln för vi hade samma kläder. och då speccade Nizze för jag såg att han hade skrivit ett dm så jag tog på mig kläderna och då fick jag ban. som sagt jag förstår varför jag fick bannen och om jag skulle vetat vilka konsekvenser det skulle haft så skulle jag verkligen inte gjort det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för jag försökte få snuten och jaga mig men jag visste inte konsekvenserna med det kan jag inte skylla på jag borde ha vetat vilka konsekvenser det kunde ha haft. om det skulle varigt här och nu så skulle jag inte gjort om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då frågade jag om han ville byta min buggati veyron mot hans buggati divo och frågade om jag fick köpa den för 4 millar för jag hade inte mer och jag var jobbig för honom och förstörde hans affärer för att jag ville få min såld också och jag stog brevid med min och jag sa vill någon köpa min buggati veyton men han hörde nog fel och trode jag sa divo och så fick jag ban för lall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skitigt i att försöka få polisen efter mig jag skulle aldrig göra om det om det skulle vara här och nu jag har lärt mig min läxa och skulle jätte hjärna få ett kortare ban om det var möjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte får cop baita försöka få polisen efter sig det var mitt fel jag har läst reglerna men jag har som sagt jobbat som polis på en annan karaktär och där så cop baitar alltid folk och dom får inte ban.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka