Nekad Andreelow2 | Beslut Överklagan [Mod+ (Polisdelen)]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andreelow2

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Ditt discord namn: Andreelow

Ditt Hex-ID: steam:110000136f42313

Vad för typ av beslut gäller det? Polis Blacklist

Vem/vilka tog beslutet? Före detta Jr mod SAAB

Varför tror du själv att beslutet togs? de tyckte min polis rp var dålig men kan förklara hela händelseförloppet: Jag frågade en grabb som sto i Sandy är det du som säljer import han sa nej och hans polare säger gris Jävel för att cop baita mig. Sen när jag riktar mina batong mot han och försöker gripa honom väljer han att rikta sina armar mot mig på ett hotfullt sätt jag väljer att slå honom med batong då tycker Saab (jr moden som ej är mod längre) att jag förbrukade för mycket våld och väljer att blacklista mig jag erkände jag kanske borde ha tagit tag i honom istället för att slå honom men jag tycker inte att detta borde leda till dessa åter gärder jag har 0 tidigare polis varningar liksom och har står för att jag gjort fel. Grabben som vi grep cop baita samt grov power gaming han fick samtliga roller indragna han börja också även om det ej försvara mina handlingar borde hoppat supp efter scenariot istället för att sjukna till samma nivå som jag ber om ursäkt för det var dumt av mig men anser att Saabs beslut var överdrivet. Då den är placerad av staff ska den helst bli granskad av en Staff. Så jag ber dig Kantarell att var snäll och ge mig en till chans jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mina handlingar det var dumt av mig att sjunka till samma nivå som han. Det var dock lite konstigt att Saab gav tillbaka alla hans roller och väljer att neka min överklagan fast han börja allt. Men jag ber dig om en ny chans tack MVH// Andreelow

Hur är beslutet felaktigt? jag anser att beslutet hade kunnat vara mildare genom en polis varning trodde ej det skulle bli Bl då jag själv inte tycker jag lallade jag försvarade mig mot en grabb som var hot full och cob baita mig. men åter igen förlåt skulle kanske tagit tag i honom istället för att slå honom. Men den kriminella fick indragna roller men sedan fick han tillbaka de men jag fick all skit fast det var han som faktiskt bröt mot server reglerna. men det förklarar ju inte minna misstag jag borde ej ha sjunkit till samma nivå som honom jag ber om ursäkt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Saab vägrar ju typ skicka clipen till mig har bet honom i en vecka. men han ignorerar mig

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka