Nekad Affe7309 | Ban Överklagan [felap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe7309

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-däcket-898 — FiveM, Utgår 2026-03-14
Anledning: Flyr från polisen och kör direkt iväg när han krockar och inga skor och grismask och polis mössa som krim.
Bannad av: felap
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag hade snutjag och körde runt ett bra tag sen blev jag pittad och bilen paja så jag hoppade in i min kompis bil och så fortsatte vi köra, vi krockade och hoppade ut ur bilen och så sprang vi jag blev tagen men min kompis klarade sig.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, det är 100% mitt fel att jag inte rpade på skador och att jag hade kläderna jag hade på mig, jag tänkte inte riktigt så mycket under scenariot och var ganska stressad så tänkte inte på att rpa på skador och bara körde där ifrån.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? först och främst ska jag byta kläder till något mer propert och sen att jag ska prioritera att rpa på skador mer än vad jag gjorde när jag tex krockar eller blir slagen osv.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag skulle vilja ha en till chans då jag känner att jag skulle vilja göra bättre från mig inom rpandet och göra flera roliga scenarion då jag känner att unive är som ett andra liv för mig, det är liksom som att jag lever mitt vardagliga liv sen så ska jag hem och leva mitt andra liv som då är unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka