Nekad Knas asså | Chef-jobb ansökan [e Advokat] [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knas asså

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? enhörning advokatbyron

Vad heter du IRL? Milton

Vad heter du på discord? Knas asså#9241

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? typ 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med mycket aktivitet mycket bra rp. Jag har jobbat med laggar innan i spelet och jag har mycket bra rp enligt mig. Men en sak jag kmr göra är att få många nya att jobba som advokat. Och jag kmr ta jobbet me 100% alvar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska bra erfarenheter jag har rpat som polis och varit på många förhör. jag har en bror som utbildrar sig till advokat så jag har lärt mig mycket från han. Och många av laggarna kan jag och om jag blir chef ska jag jobba så hårt jag kan för att minska folks straff.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne nästan varge dag jag kmr lägga mycket tid på det och göra allt så noga jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart för jag vill mest bli chef men jag vill ämdå jobba där för det finns inte så många som man kan fråga om man vill jobba där och jag vill därför bli chef för att ingewn annan ska behöva vänta på att jobba här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka