Ej Antagen Taxi | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt användarnamn på discord? taxi3765

Ange ditt födelsedatum: 16 Mars 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2 år sen ungefär

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på många olika ställen som kan hjälpa mig att bli chef här tex förr var jag marja chef då vet jag hur man hanterar stress osv och sedan rtj som hanterar människor och mycket mer hjälp har jag lärt mig.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att få mer aktivitet och få mer folk i jobbet. Ser just nu inte så aktivt ut men jag ska försöka fixa det. Samt fixa så alla känner sig trygga och vill jobba. Jag vill inte ha folk som lallar eller bara vill ha pengar. Samt så vill jag utveckla jobbet så mycket som möjligt och göra chanser åt alla. Och så kommer jag vara väldigt aktiv.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Vaknar, går till skolan. Sen hem och sen spelar jag typ 7 timmar förutom på fredagar. (är krim men fråga om jag kan få ett undantag då jag ej rpat kriminell på några månader. Har fått undantag förr och det gick bra)

Har du läst våra grundregler? Ja

Vi söker ingen taxi chef du får också utveckla mer om du vill bli chef mvh: Adam_king

Nekad.

Anledning: Utveckla Samtliga punkter sen får man ej va krim och chef samtidigt för securitas

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka