Antagen Arrekung | Chef-jobb ansökan [Wallins Advokatbyrå] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Wallins Advokatbyrå

Vad heter du i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? arrekung

Ange ditt födelsedatum: 5 Januari 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har ett riktigt stort intresse för juridik och lagar, så jag tror att mitt intresse kommer få mig att jobba mycket hårt här på advokat byrån. Mina tidigare erfarenheter är väl att man har läst på lite juridik och har vart polis så man kan ju det man ska kunna. Jag har också tidigare erfarenheter inom chefs rollen då jag har vart chef på Qpark förut så där har man en del ledarskaps erfarenheter. Jag har vart här på unive väldigt länge så jag vet hur allt går till och hur man ska handskas med förhör osv.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill utveckla jobbet väldigt mycket, mina framtidsplaner är att folk ska alltid ha advokater i tjänst om det råkar illa ut. Jag vill att servern ska få en bra sida till advokaterna för vad jag har hört och sett så har det bara vart massa lallande bland chefer, anställda och massa annat. Så jag kommer fokusera mycket på hur vi utför vårat arbete som advokat. Mitt största syfte med det här är att jag är trött på den tråkiga rpn med att folk inte får rätten att ha någon advokat jag vill ha en sådan bra RP nivå här på unive. Jag kommer ställa krav på mina anställda och det kraven är att det ska ha juridik kunskaper jag kommer försöka utveckla yrket enorm med att lära ut juridik till det anställda eller det som vill bli anställd här. Juridisk kurs och då kommer det få lära sig grund kunskaperna sedan vid högre utbildning kommer det såklart komma en utbildning där med så det kan jobba sig upp och få ännu mera kunskaper.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara inne varje dag och se till att yrket går så bra som möjligt. Ja, jag kommer ha tiden att vara chef och jag har det som krävs för att driva wallins advokat byrå till en bra plat.

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntlig intervju.
Du har 48 timmar på dig innan du bli automatiskt nekad. Lyckad till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka