Antagen Fatoshmannenn | Chef-jobb ansökan [Wallins] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrduden

Icke Medlem
Meddelanden
1,877
Reaction score
50
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Wallins Advokatbyrå

Vad heter du i verkligheten? Fato

Vad heter du på discord? Mr-Duden

Ange ditt födelsedatum: 1 April 1995

Hur länge har du spelat på Unive? Sen sent 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenheter och kan sätta dessa i praktiken i rollspelandet. Jag har tidigare agerat advokat 2021, tidigt 2022. Ha en tydlig samverkan med åklagare & polis är en stor del i det hela. Som advokat är kommunikation en central del av mitt framtida arbete. Jag kommer vägleda klienter och medarbetare i rätt väg.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål men detta arbete är att kontinuerligt förbättra hela advokatbyrån och skapa en klientbas där vi ska vara i central del och vara pålitliga som advokater. Medarbetarna ska känna sig motiverade till att utföra sitt arbete vare sig du är jurist eller advokat. Kommer göra en uppdatering av rutiner och ett mer strategiska arbetssätt i våra juridiska ärenden. Kvalitativa utvärderingar och gå igenom vad som gick fel i förhöret hur kan vi förbättra vår yrkesroll som advokat. Jag sätter höga förväntningar hos medarbetarna som ska ha en tydlig plan när de t.ex. kommer in i ett förhör. Med de lätta verktygen så kan jag säkerställa att Wallins Advokatbyrå blir guldvärt i längden.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har ingen fast tid där jag spelar utan kommer mer konsekvent även skötta mycket det adminstrativa arbetet med teamkollegor och utvalda kandidater där deras röst också blir hörd.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Wallins.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka