Khanzler
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 20 Mars 1997
Vad heter du på discord? keyorix#1103
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 9 timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-4 timmar
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag.
Vad heter du? Felipe Chicas
Hur gammal är du? 24
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? för att det är någonting jag intresserar mig med och tycker om och det är ett drömjobb.
Varför ska just du bli anställd? För att jag är en seriös spelare som tar jobbet seriöst. Gör väldigt mycket ifall jag får jobbet och är alltid på plats vid behov.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej det har jag inte
Berätta vad HLR är för någonting Det är hjärt och lung räddning vilket betyder att det första du gör ifall en person får ett hjärtstopp.
Förklara vad radiodisciplin innebär. det innebär att man ska ha bra kommunikation vara tydlig.
jag använder mig utav tänk,tryck och tala. Så att mina medarbetare och centralen får så bra och tydlig information som möjligt.
Har du några andra frågor? Nej det har jag inte.
Vad heter du på discord? keyorix#1103
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-4 timmar
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag.
Vad heter du? Felipe Chicas
Hur gammal är du? 24
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? för att det är någonting jag intresserar mig med och tycker om och det är ett drömjobb.
Varför ska just du bli anställd? För att jag är en seriös spelare som tar jobbet seriöst. Gör väldigt mycket ifall jag får jobbet och är alltid på plats vid behov.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej det har jag inte
Berätta vad HLR är för någonting Det är hjärt och lung räddning vilket betyder att det första du gör ifall en person får ett hjärtstopp.
Förklara vad radiodisciplin innebär. det innebär att man ska ha bra kommunikation vara tydlig.
jag använder mig utav tänk,tryck och tala. Så att mina medarbetare och centralen får så bra och tydlig information som möjligt.
Har du några andra frågor? Nej det har jag inte.