Nekad Kevinifegen | Gäng ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vad ska gänget heta? Eagles

Vad är ditt discord namn? kevinifegen#8408

Vad heter du i verkligheten? jag heter kevin hermansson

Ditt födelsedatum: 9 Maj 2008

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 17:00-19:00
tisdag:16:00-18:00
onsdag:16:00-18:00
tordag:17:00-19:00
fredag:19:00-23:00
lördag:19:00-22:00
söndag:17:00-18:30

Hur många timmar har du på Fivem? 250-300 timmar.

Berätta om din karaktär: Berätta om din karaktär. Han heter Gunvald larsson, han är 24 år. Han är en snäll och omtänksam person vanligtvis men han har börjat må sämre, hans bror Theodor begick självmord detta året. Gunvald kände sig besviken och ledsen för att han inte utnyttjade chansen att lära känna han bättre. Hans mamma dog när han var väldigt ung i en bilolycka, Han och hans pappa var med i bilolyckan men dem klarade sig utan större skador, hans mamma satt på passagerarsidan fram och bilen dem krockade med smällde på högra sidan där fram där hans mamma satt. Han och hans pappa fick en kontroll över kroppen för att titta skador men dem var inte så skadade, men sen när dem satt i väntrummet så kom en läkare och en präst och berättade att deras mamma hade avlidit pågrund av skadorna, han blev skärrad och ledsen, hans pappa blev ledsen och kände sig skuldsatt, han kände sig skuldsatt för han hellre hade suttit på passagerarsidan och blivit träffat av bilen. Nu många år senare så har han tappat skuldkänslorna, men tycker fortfarande att det var tragiskt. Gunvald är väldigt bilintresserad. Han har inte så många kompisar men hoppas på att få fler nu! Han hoppas på att han mår bättre . Han hoppas också på att få träffa sin brors kompisar så att dem kan bli hans kompisar så han får höra lite stories om Gunnar larsson!

Varför ska just du få starta ett eget gäng? jag vill gärna starta ett gäng för att det känns roligt att träffa nya personer. jag vill gärna också starta ett gäng för att jag vet hur man ska vara som en boss och hur man ska bete sig mot andra medlemar och sådant i ett gäng.

Har du några med dig från start med gänget? japp det har jag. jag har några kompisar som är väldigt taggade för att vara med.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? vi kommer hålla på med mycket droger och sådant i vårat gäng. men vi kommer också vara folk som kidnapar folk som tex hotar oss osv.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? jag har inte jätte mycket erfarenheter däremot har jag varit i ett gäng som medlem.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag kommer vara den som är trevlig mot alla om dem är trevlig mot mig och andra i mitt gäng om den inte är det så har den inget med oss att göra helt enkelt. jag kommer ha möte med alla varje måndagar för att se hur allt är och berätta vad som är nytt.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? jag kommer att kunna utveckla med att man ska inte bara skjuta utan man ska också kunna prata samt att man inte bara ska lalla och sådant utan rp:a så bra som möjligt.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut det ska ju vara roligt för båda parterna, som tex att några ut av mina grabbar blir tagna av ett annat gäng och att det hota oss med att vi ska tex ge dem 200 kr då ska vi liksom lyda dem och inte säga nej. för om man lyder dem då så blir det roligt för båda parterna.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? jag ska vara inne på servern så gott som möjligt och och träffa dem iallafall varannan dag och så ska jag ha möte med dem och om de inte kommer på mötet så kommer jag skicka ut på dc till dem att de ska vara med på nästa möte annars så kickar jag dem.

Hur hanterar du kritik? jag hanterar det bra för att om någon säger att jag ska göra något bättre så ska jag bara tänka på att göra det bättre nästa gång jag gör den grejern. och om någon säge att jag är sämst på den grejern så ska jag säga att okej jag ska göra det bättre nästa gång och inte ta illa upp.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? japp det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Senast ändrad:
+rep du är duktig, "Mormor vävde in sin duktighet i de/präktiga trasmattorna och från jordkällaren /flöt en strid ström av hemkokt hallonsaft", diktar Ann-Christine Persson. tråd genom släktens kvinnor. flöt en strid ström av hemkokt hallonsaft

Gäng ansökningar e stängda. Vi skriver ut när dom öppnar igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka