Nekad builderbob | Gäng ansökan (suecia)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

builderbob

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är gängets namn och finns det någon särskild betydelse eller bakgrund till det? Fetma Kyrkan. Fetma kyrkan har en tro på hamburgare guden och att vi tror att hamburgare ger dig längre livstid.

Vad är ditt discord namn? Builderbob0145

Ditt födelsedatum: 5 December 2010

Har du spelat i eller lett ett gäng tidigare? Jag har vart vice boss i ett gäng förut, så jag tror att jag kommer kunna veta hur man leder ett gäng.

Vilka spelare kommer vara med dig i starten?
Beskriv gärna deras roller eller styrkor till gänget.
@leandro102053 ( leandro heter göran larsson ig, jag hade sagt att han är väldigt rolig att rpa med för att han har en gammal gubbe ig, bra rp och konstig/rolig röst som hade vart jätte roligt för församlingen, han ska vara medlem. @Pepsimannen, han heter Jan Åke ig Jätte rolig person ig han har tjock ped som passar med namnet, jag hade sagt att han har rolig rp och social, han ska vara ledning. @MannenMytenLegendenOve han heter Kenta Kanelbulle han är väldigt rolig och han har väldigt unika ideer så han ska vara vice och samma som pepsi mannen han är tjock ig. @bangare1234 han är kort ig han kan rpa som min lillebrorsa som inte har ätit mycket sen han var liten och vi matar han med hamburgare 5 gånger om dagen för attt han ska bli som oss, han är rolig ig samma sak med alla andra han har bra rp, han ska vara medlem. @Blazed han är ny till rp världen men han har läst på reglerna, jagg har rpat med han ett par gånger och det ser ut som att han vet vad han gör men han skulle jag sagt är väldigt tyst men han är väldigt seriös när han rpar. @Arvid Han heter Liam Berg han har rolig rp det är det jag siktar på i gänget jag vill ha roliga seriösa och samtidigt vill jag ha rolig rp han har också tjock ped som passar in med namnet. @fille.8 Han har väldigt bra rp han har jag rpat med i flera veckor och han är tillräckligt seriös för att vara med i kyrkan. kan hitta personer jätte enkelt ig så platser är inga problem. @Sickan Han vill också vara med han får medlem, han har tjock ped. Vill bara pålägga att pepsimannen jobbar på donken irl så det är en fördel med detta namnet. @baublo det är en nära kompis till pepsimannen så vi hoppar för det bästa.

Beskriv ert gängs bakgrund eller historia! Vi träffades på mcdonalds 2002 Abdi ( jag ) var med Jan och åt bigmac meny och så såg vi Liam och kenta med sina föräldrar eftersom de var familj vänner och vi gick fram till de, de var unga men stora det är det som fick oss att gå fram till de, när de såg oss blev dem glada efetrsom de gillade inte spiderman eller superman utan de gillade överviktiga män tex som Abdi och Jan så vad Abdi och Jan gjorde var oförberett de kidnappade Liam och kenta de tog dem till en liten stuga mitt i havet men iistället för att gråta så blev de glada och åt bara deras hamburgare så de fick Jan och Abdi väldigt glada. 4 år senare var Kenta och Liam som deras barn. 2006 Promenarade Jan, Abdi, Liam och kenta på torget från ingenstans så kommer en gammal man fram till dem och frågar kan ni bjuda mig på lite mcdonalds eftersom gamla mannen (Göran) inte hade pengar och bodde under en bro vid torget polis stationen och vi tänkte på att om han han gillar mcdonalds så kommer han kommer ha ljus framtid med oss, vi bara fortsätter att samla andra personer som gillar mcdonalds. 19 år senare så har vi samlat 9 personer som är beroende av donken men vi märker något harmburgare ger oss glädje och det får oss vara glada och bli starka så vi tror att hamburgare är inte bara mat det är en gud så vi tror att hamburgare är något väldigt speciellt för oss och det är därför vi äter så mycket hamburgare.

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Alla är kriminella förutom@baublo

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och vad gör er inriktning intressant för servern? Vi ska vara en Kult. Få så många personer att tro på hamburgare guden så att de börjar äta hamburgare och att vi har roligt i servern hitta på olika grejer vara sociala med andra personer, vi ska skapa roliga scenarios, vi ska vara mystiska och inte visa vem vi är egentligen är vi har tänkt att ha en regel mitt på dagen vill vi ha vanliga kläder försöka få medlemmar och attt får personer att bli rädda vi har också tänkt på att vara mycket stränga liksom om någon joinar och lämnar nästa dag kommer vi avrätta han så att ingen vet vad vi egentligen är och vi ska äta många hamburgare vi har tänkt på att lösa läskiga masker och en svart klänning. Vår kult ska var ett stort mysterium både för polismyndigheten och kriminella vi ska vara en vanlig kyrka som tror på en hamburgare gud fast gör konstiga intressanta grejer i stan som att gå fram till personer och stirra på de så de blir rädda och göra rån osv. Vi kommer också köpa skaffa lite inköp som passar till gänget tex ak47 och vi kommer rulla med skumma fordon i sandy och paleto och folk kommer bli väldigt nyfikna.

Vilka egenskaper har du som ledare över gänget? Eftersom vi är en kult tror jag inte vi kommer hamna i några konflikter och det är inte så vi kommer gå ut rulla och säga vilka du är du med till en random person vi inte känner och om det är så ett annat gäng vill starta krig med oss så kommer vi försöka vinna kriget utan vi ska försöka undvika problem och bara vara ett mysterium som kommer vara roligt för hela servern och vi kommer försöka ha möten som löser problemet.

Vad är din vision med gänget? Gå runt i gamla bilar och fråga olika personer om de vill vara med i kyrkan och be till hamburgare guden. vi ska göra som jehovas vittnen gå runt och knacka på och fråga om de vill veta saker om hamburge guden. Vi kommer hålla ut gudtjänster varje Söndag och skriva ut i twitterom att det är Gudtjänst i kyrkan i paleto.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Som sagt vi kommer vara ett mysterium och så fort någon får reda på att det är ett kriminellt verksamhet i kyrkan kommer det spridas till hela servern och folk kommer vara jätte nyfikna om vilka vi egenligen är, klart vi kommer ta in folk men det kommer komma prov till det vi kommer vara svåra att gå med eftersom vi kommer inte kunna lita på vem som helst vi kommer göra så att folk har roligt på servern.

Har du läst igenom Gäng reglerna?
Finns det några regler ni tycker är extra viktiga att följa?
Ja, att storma med tillåtelse och dokumentera vad vilka gänget har krig med och allians.

Senast ändrad:
Utveckla, gärna med varför hamburgaren är helig och typ ni använder människor kött/blod för hamburgaren!

Tillbaka