Nekad Kevinifegen | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? kevinifegen#6794

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15-20:00
Helger 13-01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Inte riktigt säker men mer än 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har varit bannad 16 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. . En servervakt har som uppgift att hjälpa till i staff teamet att ta hand om alla små saker som att kicka och banna lallare som kommer in på serven och förstör. Det är inte bara det en servervakt har som uppgift det är att hjälpa alla medlemmar och nya som kommer in till serven och vissa dom med goda exempel och lära dom på ett bra sett hur man ska rp och hur det funkar. En servervakt har flera goda commandos som du kan ta hjälp att för att göra ditt jobb som /revive och, /kick ,/svban,/toggleid,/sv och mycket mer.
En servervakt har en uppgift som är väldigt viktigt för serven som gör att alla scenarion flyter på lättare om man råka miss klicka eller om det kommer lallare och förstör scenariot så kan servervakten ta hand om det istället för att skriva /report och hela scenariot pausar så då flyter det på istället .

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att bli en större del i serven och ta mer ansvar och hjälpa till med att få bort lallare som kommer in på serven och förstör rp och har i sin syn att ha dålig rp det är inget bara jag kan göra det är något vi alla servervakter gör tillsammans med hjälp av /kick och /svban för att kicka/ banna och vana folk som inte kan bete sig på serven. Men största delen varför jag vill bli servervakt är för att kunna ta mer ansvar och bli en större del utav serven. Jag vill bli servervakt också för att jag kan lösa problemen istället för att skriva /report eller /help då kan jag ta hand om det mesta själv och staffsen kan ta hand om större scenarion som gör rpn bättre.
Jag vill bli servervakt också för att det underlättar i vissa scenarion där det hände olyckor som när någon miss klickar eller när det kommer lallare och förstör scenariot så då flyter det på mycket bättre och det blir bättre rp med att det flyter på en att pausa det för att skriva /report ska kan man ta hand om det själv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är ju tex att du har på toggle id under ett senario eller att du ressar dig när någon har dödat dig.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top