Nekad Leon10 | Ansökan till Servervakt [Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonvonassasino

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad heter du på discord? leonvonassassino

Vad är ditt Hex:ID 1100001045daa8c

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14.25- 00:00
Tisdag: 14.25- 00:00
Onsdag 14.25- 00:00
Torsdag 13.30- 00:00
Fredag 14.00- 02.00 om inte mer
Lördag 08.00- 02.00 om inte mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem nu 1 månad har samt varit MA här innan och har rpat som polis under det senaste månadarna

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ja jag har varit bannad för sunt förnuft då jag var väldigt ny till spelet och inte visste vad det var för något då jag driftade lite för mycket. och att jag vart bannad för sunt förnuft igen då jag körde i 150 i stan då jag hade väldigt bråttom men då ska man ju endå it åka fortare så det var bara ett misstag.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är dom som är inne och Rpar som vanligt och kicka/ ger folk timeout när dom ser någon som gör ett regelbrott. En servervakt ska inte åka runt och leta efter problem eller försöka hitta folk som dom kan kicka. Dom finns även på servern för att kunna få bort folk som inte följer reglerna och därmed skapa en bättre RP nivå på servern. Det underlättar även med servervakter eftersom att dom då kan kick folk direkt behöver man inte skriva en report för att få bort någon som bryter mot reglerna och om det är ett grövre regelbrott så ska man skicka in varför man kickade personen och sen bevis på det så får den som har gjort regelbrotten en längre Ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag kommer hjälpa er att få bort så mycket lallare och folk som bryter mot era regler och dom som inte kan rpa jag kommer även gå till support efter ifall dom gör något som inte är okej om jag vill få dom bannade längre. jag kommer försöka med väldigt mycket för att göra unive till en bättre plats så fler personer kan spela och känna att den här servern har inget lall och ass bra rp. jag är också väldigt väldigt aktiv då jag spelar varje dag minst 5 timmar + och på det sättet kan jag hjälpa mer och göra så att rpn blir bättre och alla lallare försvinner. Jag ser också jätte många lallare när jag är ute i staden eller uppe i sandy då folk bara liksom håller på och lallar och förstör för servern. Jag vill kunna få bort alla lallare och göra så att unive blir bättre med väldigt bra RP.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om man bryter mot reglerna som servervakt så som tillexempel att revva i ett skottlossningscenario

Vart Servervakt flera gånger och har därför använt samma ansökan så om det är kopierat är det kopierat från mina egna ansökan om ni får jätte gärna dubbelkolla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka