Nekad JakSamKoRambo | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JakSamKoRambo

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rizah

Vad heter du på discord? Chico / zexplx4#2598

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001414ebf67

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan spela nästan varje dag, spelar runt 2-3 timmar per dag ibland är mina helger lungna men nu under hockey säsongen kan det vara nån borta match då och då

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem 2022. Men sen slutade jag spela och nu har jag varit medlem sen 2024 i Oktober

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1212068039542050919/1352249959390511205/image.png?ex=67dd5469&is=67dc02e9&hm=baf50c1f63cf16212f8e85d5c5aedc4187d29bbe1a756bb8ee7bfc1c871626ea&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts största uppgift är att hjälpa genom att avlasta staffsens problem för Unive är en stor server, det kommer nya spelare till unive dagligen som inte lärt sig regler som ooc, rdm, vdm och suntförnuft och det bildar ett problem på servern och staffsen teamet har förmodligen fult upp med reports och andra olika ärenden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att bidra till ordning och en bättre RP-upplevelse i staden. Genom att stoppa regelbrytare och se till att reglerna följs kan jag hjälpa till att skapa ett rättvist och roligt spel för alla. Jag kan även ta bort övergivna fordon som stör miljön, så att staden ser mer levande ut och RP:n flyter bättre. Som servervakt är jag redo att ta ansvar och göra mitt bästa för att spelet ska fungera smidigt och rättvist.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och maktmissbruk är absolut förbjudet.
Exempelvis: Om du befinner dig på sjukhuset och det är lång kö till läkare, får du inte sparka ut en annan spelare från kön för att själv komma fram snabbare.
Ett annat exempel är att du inte får återuppliva (reviva) dig själv under eller efter ett scenario, eller använda din makt till att banna en spelare bara för att du ogillar personen.

Nekad.

Anledning: Gul spelare.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka