Nekad Kazoo | Ansökan till Servervakt {raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kazoo

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Kazoo

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 21 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag skulle ändå säga att jag är ganska aktiv, några timmar om dagen iallafall och sedan extra på helgerna såklart.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan juni förra året ungefär så snart ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) .

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att vakta servern från lallare eller liknande som kan förstöra din spel upplevelse här på unive, dessa finns för att underlättar för staffsen och kunna ta mindre åtgärder på de som inte sköter sig eller prata med dem som inte förstör för att staffsen sedan ska kunna kolla på detta i efterhand och se över om hårdare åtägärd behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vet att det kommer en del nya spelare som inte riktigt förstår hur spelet går till men också för att det finns en del lallare där ute. Jag vill därför underlätta för staffsen och samtidigt förbättra både min och de i min omgivnings spelupplevelse. Jag har själv varit staff och vet hur mycket det betyder att ha dessa servervakter som undelättar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär ungefär samma sak och det är att man på något sätt utnyttjar sina förmåner som servervakt i detta fallet, det kan t.ex vara genom att rpa med toggle id för att se var det är folk och om det sitter någon bakom en vägg eller i en buske t.ex. Allt handlar egentligen om att uttnyttja och "abusea" sina förmåner.

Nekad.

Anledning: skriver ej riktiga hex

Du kan asnöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka