Accepterad Kar1ssoN | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kar1ssoN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2006

Vad heter du på discord? KarlssoN#5450

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 175h

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? kan inte säga timmar men på eftermiddagen slutar 15 från skolan och kan vara aktiv från 15- 24 men de beror på vilka dagar men ungefär så där

Hur ofta kommer du vara inne? varje eftermiddag/kväll

Hur många timmar har du på FiveM? 175h

Vad heter du? Lars Åkesson

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för gillar att hjälpa folk som är sjuka/skadade och kunna göra nytta i samhället, jag har ett stort intresse för att prata med individer och få dom och tänka på annat, är lätt och snacka med och de kan vara skönt för personen jag snackar med för att den ska känna sig trygg

Varför ska just du bli anställd? Jag vill bli anställd för jag är en trevlig person som söker ett jobb att hjälpa människor och då passar sjukvården bra, är väldigt lätt att snacka med som sagt och skulle vilja jobba som sjukvårdare.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Inga direkt erfarenheter så men min farfar har jobbat som sjukvårdare i 25 år och lärt mig de mest basics sakerna som HLR t,ex så kan en del ändå

Berätta vad HLR är för någonting HLR - hjärt och lungräddning de ska man göra när en person inte andas och då ska man pumpa mot bröstet 30 gånger sedan blåsa in, de ska helst finnas mer personal på plats för att detta är en jobbig process

Förklara vad radiodisciplin innebär. de innebär att du använder radion med respekt och på ett bra sätt, alltså börja med ditt rakel nummer och inte snacka små saker som är onödig i radion

Har du några andra frågor? nej.

Vidare till muntlig
Biträdande Regionchef Sjukvården
Jobbadminstration

Servervakt
RealDJCarrot#7421

Tillbaka