Nekad KAKAN_2.0 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KAKAN_2.0

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199197862472/

Ditt Hex-ID: 110000149c43a48

Vad är din discord tagg? Hussein_HH.00#9032

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 3 dagar men det är bara 8 timmar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lall ~Albin. Återstår: 2 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fatta inte riktigt det eftersom jag skulle kanske ta de som självförsvar när han kommer och dunkar t min kompis och då slår jag han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag står och snackar med mina kompisar och så kommer en och slår till min kompis det är såklart att jag slår tillbaka och hjälper han, det hade jag hade ju gjort irl eftersom jag vill hjälpa han så inte han blir så himla grovt misshandlad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kanske gjorde lite fel kanske för jag slog han men irl hade jag ju också hjälpt min kompis om han blir slagen och det är ju också som sagt självförsvar

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång när jag slog tillbaka när en från sons off anerchy eller vad de nu heter och det var tydligen sunt förnuft
men jag tog lärdom av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, det jag hade kunnat göra annorlunda hade ju kunnat vart och inte slå på han

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska slå tillbaka så mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka