Nekad Kaggaren | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaggaren

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Kaggaren#0669

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 260

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 1-4 och på helger så 1-6 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 260

Vad heter du? John simonson

Hur gammal är du? 32

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill ha möjligheten att hjälpa folk i som är i behov av vård och vill att alla ska kunna leva ett långt och friskt liv.

Varför ska just du bli anställd? Jag kommer att hjälpa alla som är behov och jag har gått utbildningen i gymnasiet. Jag kan hantera stressiga situationer och kan jobba när det är akut.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej jag har bara gåt utbildningen så detta kommer bli mitt första riktiga jobb inom sjukvården.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är en förkortning på hjärt och lungnrädning och är en behandling man ger en person som inte kan andas eller om hjärtat har stannat. Man trycker på bröstkorgen för att hjälpa hjartat att starta igen.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisiciplin är som regler när man pratar i radion som typ att man inte ska prata när nån annan pratar. Som tillexempel när det har hänt en stor olycka och många har fått larm och det är stressigt så man ska låta alla prata till punkt vid varje situationer

Har du några andra frågor? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka