Accepterad Köttbulle69 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Battulga

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 6 Januari 2008

Vad heter du på discord? Battulga#9735

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 140 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer vara så aktiv som jag hinner alltså ca 3-4 timmar per dag.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne dagligen och några timmar per dag. Så all tid som jag har över tänker jag lägga på Unive

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 140 timmar

Vad heter du? Emil Skoglösa

Hur gammal är du? 19 år gammal och fyller snart 20

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För det har alltid varit mitt dröm yrke att få hjälpa andra när dom är skadade och behöver vård. När jag ser någon ligga av svimmad eller rejält skadad försöker jag att hjälpa dem så gott jag kan, och sen försöka kontakta sjukvården med det är ingen som är inne/ vaken som kan hjälpa och det är därför jag söker in för att bli fler anställda och då kan vi ta hand om fler.

Varför ska just du bli anställd? Jag vill bli anställd för att jag älskar att hjälpa andra och se så att dom blir bra. Jag kommer vara snabbt på platserna och hjälpa till alla som behöver hjälp i stressiga situationer, jag har inga problem i stressiga situationer. Så därför passar detta jobb mig.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har lite för jag har arbetat med innan så jag kan köra både B och C fordon. Men inga andra erfarenheter.

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för hjärt och lung räddning. Det används när patienten inte har någon puls eller när hjärtat inte slår för det har stannat. Då ska man pumpa på dess bröst och fortsätta tills den har fått tillbaka dess puls.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det betyder att man ska bete sig och viktig information.

Har du några andra frågor? Nej

Tillbaka