Inaktuell Köppulle | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Köppulle

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 Mars 2007

Vad heter du på discord? simiz7#2139

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 55 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara så aktiv jag bara kan men ibland måste jag göra skolarbete och vara med kompisar men annars så ska jag försöka vara aktiv.

Vad heter du? Bengt Bengtson

Hur gammal är du? 21 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? för att jag vill hjälpa människor som behöver hjälp, Och lära känna fler människor

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det är att förhindra att ett brott ska ske. Och så stan att bli en trygg plats för alla invånare.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att man ska rädda mänskor som behöver hjälp hjälpa någon av något slag. man ska åka två kollegor i samma bil när man ska arbeta och använda sitt känstevapen så lite som möjligt men man måste använda den om det kan vara fara för dina kollegor att andra mänskor som är där.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har jobbat på Securitas så jag kan det med radio och sånt.

Hur är du som person? Jag är snäll, trevlig men ibland så kan jag bli arg när tex folk inte lyssnar eller nåt och så är jag rättvis och vill folks bäste oavsett nån har gjort om man ångrar det.

Är det något vi bör veta om dig? Nej är en rätt så lätt person.

Senast ändrad:
Tillbaka