Dubbelpost !Droxzy! | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Droxzy!

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? dr0xzy1111

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas Berg och han ska va 25 år gammal ska göra han efter den här ansökan

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Försiktig,envis,stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer att ha långt hår och va tjock och kommer från göteborg och ha en sten rik pappa men mamman fans inte i barkunden och han kommer villa bli polis för han gillar att hjälpa mänskor

Vad kan du bidra med till serverns RP? skap roliga minnen på servern unive!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte ska vinna varje gång som i ett polis jag så kan man låta polisen vinna för att dom ska med ha kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag jag körde en bil och körde in ivägen och blev bannad för suntförnuft och har lärt mig av det att jag alltid ska rp på skador även i scenarion

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VI kan börja med suntförnuft jag tycket att det är den viktigaste regel för det hade inte varit nån rp utan det är att man ska tänka två extra och att man ska tänka om man skulle göra det irl som att gå utan skor när det snöra det är ingen rp och nästa reger är rdm det är att man inte ska döda nån untan andning te.x att man slår ner nån utanför sjukan

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? a att jag har dyxelsi

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka